گزارش روز نامه ها و رسانه ها در خصوص نرم افزارهای فاسافتکو

مقاله چاپ شده در روزنامه شهروند در خصوص نرم افزارهای بارکد ساز هوشمند فاسافتکو

روزنامه شهروندشهروند روزنامه

 کد خبر: 9517

 تاریخ خبر: ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۴ مهر

درج مقاله ای در تاریخ شنبه نوزدهم مهر ماه 93 توسط روزنامه شهروند

طراحی میلیون‌ها بارکد و شماره سریال تنها به قیمت ٦٠‌هزار تومان

طراحان گرافیست برای تهیه شماره سریال ١٠ رقمی کالا رقم‌های متفاوتی پیشنهاد می‌دهند. تهیه شماره سریال به تعداد شمارگان آن و کپی یا کپی نبودن بارکد و نحوه ارایه آن بستگی دارد. قیمت‌ها برای ١٠٠٠ بارکد از حداقل ٥٠‌هزار تومان شروع می‌شود و به ٢٥٠‌هزار تومان ختم می‌شود.

در این میان یکی از چاپخانه‌داران برای ارزان‌تر تمام شدن هزینه چاپ بارکد پیشنهاد می‌کند نرم‌افزار مربوط به آن را از اینترنت دانلود کرده یا بخرم.

از میان آگهی‌های اینترنتی فروش نرم‌افزار طراحی بارکد به نام مهندس فردین.خسروی پور برمی‌خورم.

او در توضیح ویژگی‌های نرم‌افزار خود می‌گوید نرم‌افزارهای بارکد ساز هوشمند ٤  و  5 دارم. تفاوت ٤  با ٥  این است که نرم‌افزارنسخه ٥ دارای قفل نرم‌افزاری و سیستم امنیتی است و کسی نمی‌تواند از اطلاعات کالا و بارکدهای شما سوءاستفاده کند. فردین به «شهروند» می‌گوید، نرم‌افزارهایش قادر است لوگو و لیبل کالاهای مختلف را استفاده کند و اطلاعات را از فایل اکسل دریافت نماید و حتی به صورت جدول ذخیره کند. قیمت نرم‌افزاربارکد ساز هوشمند ٤  را ٦٠‌هزار تومان و ٥  را ٨٠هزار تومان تعیین کرده و اضافه می‌کند:

با خرید این نرم‌افزار یک بار پول می‌دهید اما برای میلیون‌ها کالا می‌توانید بارکد تعریف کنید. شیوه خرید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت کارت به کارت است. آنها نرم‌افزار را به صورت فایل فشرده برایتان ‌ایمیل می‌کنند و بعد از واریز پول رمز فعال‌سازی را برایتان ارسال می‌کنند.

با توجه به درج مقاله ای در تاریخ شنبه نوزدهم مهر ماه 93 توسط روزنامه شهروند و  ذکر نام اینجانب به عنوان طراح نرم افزار بارکد ساز هوشمند لازم دانستم توضیحاتی در پاسخ به این مقاله به عرض همگان برسانم.

این مطلب نیز در روزنامه شهروند چاپ گردیده است

کد خبر: ۴۴۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ - 11 October 2014

 با توجه به این که صنف چاپ ایران هنوز به حالت قدیمی خود اداره می شود و اکثرا آشنایی زیادی با کامپیوتر و زبان انگلیسی ندارند، لذا با توجه به نیاز این صنف اقدام به طراحی نرم افزارهای چاپ با زبان فارسی کردم. زبان فارسی و محیط تصویری این گونه نرم افزارها از دلايل استقبال کاربران از این دسته نرم افزارهاست. نرم افزاری که با عنوان بارکدساز 4و 5 در این مقاله یاد شده است، صرفا به جهت چاپ بارکد برای کالاهای فروشگاه هایی است که سیستم فروش آنها مبتنی بر بارکد بوده و نیاز به چاپ لیبل بارکد و نصب روی همه کالاها جهت استفاده توسط بارکدخوان متصل به نرم افزار حسابداری طراحی و ارایه شده است.

کاربر بسته به نیاز خود مانند هر نرم افزار گرافیکی دیگر مانند آفیس یا فتوشاپ می تواند استفاده موردنظر خود را از آن ببرد و در وقت و هزینه بسیار صرفه جویی نماید.در اینده مقاله ای در خصوص بارکد و چگونگی استفاده از ان را به اطلاع خوانندگان روز نامه شهروند خواهم رساند.

پایدار باشید. /پایان خبر



news مطالب و توضیحات در خصوص نرم افزارها

RSS مشاهده RSS اخبار سایت و نرم افزارها

download مرکز دانلود نرم افزارها