خوش آمدید. > مرکز آموزش > نحوه تنظیمات لیبل پرینتر ها و کالیبره کردن آنها > چاپ بارکد و لیبل داخل برنامه حسابداری هلو


چاپ بارکد و لیبل داخل برنامه حسابداری هلو




چاپ لیبل و بارکد - از چندین روش میتوان بارکد های مورد نیاز را چاپ نمود که به شرح روش های مربوطه میپردازم

1- چاپ بارکد از داخل نرم افزار هلو و سایر نرم افزارهای حسابداری و انبارداری

جهت طراحی بارکد در نرم افزار هلو یا نرم افزارهای مشابه حسابداری ، طراحی و تنظیمات توسط  Fastreport  که ابزار گزارش گیری از داده ها ماست انجام میگیرد. از قابلیت های محیط فست ریپورت توانایی خروجی گرفتن از اطلاعات و تبدیل به بارکد های میله ای میباشد . چنانچه با استاندارد های بارکدها و نحوه شکل دهی به قالب صفحات آشنایی داشته باشید میتوانید از این محیط برای هر ابعادی از رول لیبل ، بارکد طراحی نمایید. متناسب با نوع تعریف کد های کالا و ابعاد کاغذ طراحی را باید انجام دهید . ولی متاسفانه تنظیمات و طراحی داخل هلو نیاز به تخصص و پیچیدگیهای خاصی دارد که برای کاربران عادی  مشکل میباشد.

چاپ بارکد حساباری هلو

ولی مزیت این روش این است که بسیار سریع  و راحت با استفاده از اطلاعات موجود در نرم افزار برای کالا های تعریف شده میتوانید چاپ لیبل گرفت.  از معایب آن نیز سخت بودن طراحی و اعمال تغییرات سفارشی در لیبل با سایزهای دلخواه و متفاوت میباشد.. 
توجه : کارشناسان فاسافتکو میتوانند طراحی لیبل و بارکد نرم افزار هلو را برای شما از طریق ریموت انجام دهند . نصب لیبل پرینتر- انجام کالیبره و تنظیمات نیز از طریق ریموت انجام میگردد.
تلفن درخواست طراحی و تنظیمات : 09360955518   اطلاعات بیشتر 

2- چاپ بارکد خارج از نرم افزار هلو یا حسابداری

استفاده از نرم افزار های چاپ بارکد به طور کاملا جدا ز نرم افزار حسابداری

امروزه نرم افزار های  مختلفی در سطح اینترنت موجود است که میتوانید از آنها برای چاپ بارکد استفاده کنید ولی پیشنهاد ما نرم افزارهای چاپ لیبل فارسی دارای پشتیبانی مانند بارکد ساز هوشمند و یا چاپ افزار سوپر طلایی میباشد. بدین شکل که کد کالا ، نام کالا ، قیمت و هر چیز دیگری که اطلاعات آن را در نرم افزار ثبت کرده اید را تک به تک یادداشت کرده و به صورت مورد به مورد وارد نرم افزار دلخواه چاپ بارکدتان میکنید و دستور چاپ را صادر میکنید. این روش
برای استفاده از سایر نرم افزار ها ساده ولی در صورت نیاز به چاپ کالاهای متفاوت با تعداد زیاد ، زمانبر میباشد .

چاپ بارکد هوشمند

3-استفاده از نرم افزار های چاپ بارکد به صورت لینک شده با اطلاعات نرم افزار هلو از طریق ورود اطلاعات به صورت کلی از فایل اکسل

در این روش میتوان کاری کرد که نیاز نباشد برای چاپ بارکد هر بار به نرم افزارهلو مراجعه کرد اطلاعات را یادداشت کرده و در نرم افزار مخصوص چاپ به صورت تک تک بارکد وارد کرد.
در این روش میتوانیم کاری کنیم  منبع اطلاعات لیبل ها از پفایل اکسل خروجی نرم افزار هلو استفاده و نیاز به وراد کردن دستی اطلاعات نباشد.

 نرم افزار های چاپ بارکد پیشرفته با محیطی اسان و کاربرد پسند مانند بارکد ساز هوشمند پنج ، چاپ افزار سوپر طلایی و بارکد ساز حسابدار ، قابلیت اتصال به انواع دیتا بیس را دارند .

بارکد ساز حسابدار فاسافتکو

شیوه ای که در اتصال نرم افزار های طراحی بارکد به نرم افزار حسابداری هلو استفاده میشود به گونه ای است که حتی اگر نرم افزار  کد 10 یعنی پایه ای ترین کد نرم افزار هلو نیز باشد قابلیت خروجی گیری اطلاعات مانند  نام کالا کد کالا و قیمت  و … را از پایگاه داده نرم افزار حسابداری به صورت یک فایل اکسل را خواهد داشت .
شما با استفاده از نرم افزار جداگانه چاپ بارکد قابلیت های بسیار بیشتری داشته و محدودیت هایی نظیر چاپ بارکد طولانی بر لیبل هایی با ابعاد کوچگ را نخواهید داشت .
چاپ لیبل و بارکد با طرح و سایز و لوگوی دلخواه به اسانی در این نرم افزارهای فارسی موجود است.
این روش مناسب افرادی هست که یا نرم افزار آنها قابلیت چاپ مستقیم بارکد را ندارد یا کد های کالای طولانی تری دارند یا به دلیل پر دردسر بودن چاپ بارکد داخلی خود نرم افزار هلو نمیخواهند درگیر محیط ناآشنای چاپ بارکد هلو شوند.

چاپ افزار سوپر طلایی فاسافتکو

توجه : کارشناسان فاسافتکو میتوانند طراحی لیبل و بارکد نرم افزار هلو را برای شما از طریق ریموت انجام دهند . نصب لیبل پرینتر- انجام کالیبره و تنظیمات نیز از طریق ریموت انجام میگردد.
تلفن درخواست طراحی و تنظیمات : 09360955518  اطلاعات بیشتر



وبسایت اطلاعالت بارکد ایران





آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه

news مطالب و توضیحات در خصوص نرم افزارها

RSS مشاهده RSS اخبار سایت و نرم افزارها

download مرکز دانلود نرم افزارها