خوش آمدید. > مرکز آموزش > اطلاعیه در خصوص نرم افزار شماره زن > نرم افزار شماره زن - انواع و نحوه کار - چاپ شماره فاکتور قبض - شماره زن فاکتور


نرم افزار شماره زن - انواع و نحوه کار - چاپ شماره فاکتور قبض - شماره زن فاکتور




دنبال شماره زن هستید ؟
شماره زدن اسناد فاکتور و قبض یکی از مشکلاتی است که همه ما با آن مواجه شده ایم.
سیستم شماره زن به صورت هوشمند جانشین هر نوع شماره زن دستی و مکانیکی و حتی دستگاه شماره زن برقی و ملخی میباشد.
شما برای استفاده از این سیستم به هیچ دستگاه خاصی نیاز ندارید
کافی است برگه های خود را در یک چاپگر معمولی قرار دهید و نرم افزار شماره زن به طور هوشمند همه فاکتور ها و اسناد شما را در محل دلخواه و با ترتیب مشخص شده توسط شما با زیبایی و سرعت بدون اشتباه شماره گزاری مینماید.

سیستم شماره زن دارای یک نرم افزار به زبان فارسی میباشد و به طور اتوماتیک روی کامپیوتر شما نصب شده وشما میتوانید طرح سند یا قبض و فاکتور خود را در ان مشاهده کرده و در محل هایی که میخواهید شماره بزنید به راحتی مشخص نمایید (به صورت تصویری و با کشیدن شماره به محل مورد نظر)
شماره زن هیچ محدودیتی در تعداد شماره موجود در صفحه و محل و نحوه شماره زنی صعودی و نزولی و حتی تکرار و چند برگی ندارد و شما میتوانید هر تعداد شماره را که میخواهید در یک برگه مشخص و تعریف نمایید.
حتی میتوانید در کنار شماره ها و هر جای دیگر صفحه متن دلخواه اضافه نموده و فونت و رنگ و اندازه آنرا مشخص نمایید.
قابلیت بینظیر دیگر آن امکان شماره زدن و چاپ شماره ها با زاویه دلخواه مثلا عمودی افقی 45 درجه و ... میباشد . این امکان برای متن اضافه شده نیز موجود است.
شماره زن قبل از چاپ پیش نمایش تک تک صفحات شماره خورده را نمایش میدهد و به صورت صفحه بعد و صفحه قبل میتوانید نحوه تغییر شماره های چاپ شده را ملاحظه فرمایید.

حال با خیال راحت میتوانید اسناد و فاکتور و یا قبض های خود را در یک پرینتر معمولی ( لیزری - جوهر افشان - دات ماتریکس ) قرار داده و با یک کلیک شاهد چاپ شماره ها با سرعت و زیبایی باور نکردنی باشید.
تنظیمات شما قابل ذخیره در نرم افزار برای استفاده در اینده نیز میباشد.

محیط تصویری و زبان فارسی و کارایی کاربر پسند شماره زن ف نیاز به اشنایی به کامپیوتر ندارد و حتی افراد مبتدی به راحتی مانند هر فرد حرفه ای میتوانند از شماره زن استفاده نمایند.

این سیستم محصول انحصاری فاسافتکو میباشد و بسیار متمایز از نرم افزار های بی ارزشی است که گاها توسط برخی از افراد سودجو تبلیغ میگردد.

حتی اگر شمارهای شما ترتیب مشخصی ندارند و حروف داخل ان است و هر شماره و حروف عوض میشود یکی از محصولا شماره زن ما به راحتی کار شما را انجام خواهد داد.
پشتیبانی تمام وقت تلفنی و انلاین از مزیت های خرید نرم افزار های ماست .
ما لحظه به لحظه در کنار شما هستیم و افتخار ما رضایت شماست.
با ما تماس بگیرید و از دردسرهای تایپ متوالی و شماره زن دستی خلاص شوید.
ما بهترینها را برای شما داریم.
تلفن دفتر تهران : 88457129 و 09360955518
مهندس خسروی پور
شرکت فاسافتکو 

آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه

news مطالب و توضیحات در خصوص نرم افزارها

RSS مشاهده RSS اخبار سایت و نرم افزارها

download مرکز دانلود نرم افزارها