خوش آمدید. > مرکز آموزش > آموزشهای تصویری > اجرای نرم افزارهای فارسی بدون نیاز به تنظیمات فارسی ویندوز .دانلود راهکار


اجرای نرم افزارهای فارسی بدون نیاز به تنظیمات فارسی ویندوز .دانلود راهکار




با سلام خدمت دوستان و همراهان خوب فاسافتکو

همانطور که میدانید در هنگام اجرای نرم افزارهای فارسی در صورت عدم انجام تنظیمات فارسی در ویندوز و قرار دادن زبان پیش فرض سیستم به عنوان فارسی ، کلیه فونتها و نوشته های فارسی به صورت درهم و علامت سوال مشاهده خواهد شد.
جهت رفع این مشکل نیاز به تنظیمات در کنترل پنل ویندوز میباشد که در دو مقاله به صورت تصویری آموزش آن در همین قسمت قرار گرفته است.
مشکل اینجاست که برای اجرای برخی نرم افزارها این تنظیمات نیاز به تغییر مجدد به زبان انگلیسی دارد . در حقیقت اگر زبان فارسی را درست کنیم برخی دیگر مشکل ایجاد میکنند و اگر تنظیمات را انجام ندهیم نرم افزارهای فارسی مشکل ساز خواهند شد.
لذا برخی کاربران مجبور به تغییر دائم زبان پیش فرض در هنگام استفاده میشوند و این مطلب به مرور در سیستم ویندوزاختلال ایجاد خواهد کرد و دردسر ساز خواهد شد.
راه حل چیست ؟
در این قسمت میخواهم نرم افزار اجرای همه نوع برنامه فارسی و لاتین و یا هر زبان دیگر را بدون نیاز به انجام تنظیمات زبان برای شما قرار دهم.

توسط این نرم افزار کوچک شما میتوانید هر برنامه ای را با زبان دلخواه اجرا نمایید و دیگر نیازی به تنظیمات و دردسرهای ان نمیباشد.

طرز استفاده و نصب

ابتدا فایل نصب نرم افزار را از مرکز دانلود دریافت نمایید.
فایل نصب را اجرا نموده و مراحل نصب را تا پایان دنبال نمایید.
حال از منوی استارت به پروگرام رفته و نرم افزار را پیدا کرده و آنرا اجرا نمایید.
به دو صورت میتوان از نرم افزار استفاده کرد.
1- افزودن برنامه ها به لیست و انتخاب زبان آن
در پنجره باز شده میتوانید با استفاده از دکمه افزودن یا حذف ، برنامه مورد نظر را که میخواهید فارسی اجرا شود انتخاب کرده و زبان انرا فارسی قرار دهید.حال اگر نرم افزار فارسی فوق را اجرا نمایید با زبان فارسی بدون مشکل اجرا میشود.
2- انتخاب نرم افزار فارسی مورد نظر و زبان ان و اجرا کردن برنامه بلافاصله
در پنجره باز شده گزینه دوم را انتخاب و برنامه فارسی را انتخاب کرده و زبان را فارسی قرار دهید و اجرا را بزنید تا برنامه بدون مشکل زبان اجرا شود.

این برنامه جهت دانلود به صورت اختصاصی برای کاربران فاسافتکو قرار داده شده است . جهت دانلود با نام کاربری خود وارد سایت شده و از لینک زیر یا مرکز دانلود اقدام به دانلود ان نمایید.
لینک دانلود

به روز رسانی : دوستان گرامی این نرم افزار فق روی سیستم ویندوز ایکس پی کار میکند لذا این راهکار قابل استفاده بر روی ویندوزهای جدیدتر نمیباشد . لذا جهت رفع مشکل به آموزشهای تصویری تنظیمات فارسی ویندوز سون و غیره در مرکزاموزش مراجعه نمایید.

دانلود مستقیم و رایگان ویژه کاربران نرم افزارهای فاسافتکو

موفق باشید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه

news مطالب و توضیحات در خصوص نرم افزارها

RSS مشاهده RSS اخبار سایت و نرم افزارها

download مرکز دانلود نرم افزارها