خوش آمدید. > مرکز آموزش > نحوه تنظیمات لیبل پرینتر ها و کالیبره کردن آنها > نحوه تنظیمات لیبل پرینترو بارکد پرینتر ها - تنظیمات جهت چاپ صحیح لیبل


نحوه تنظیمات لیبل پرینترو بارکد پرینتر ها - تنظیمات جهت چاپ صحیح لیبل




در هر نوع لیبل پرینتر جهت چاپ با نرم افزار میبایست ابتدا به کنترل پنل ویندوز خود رفته و به قسمت printer and devices مراجعه نمایید. 
قبل از چاپ باید سایز رول لیبل را در این قسمت به چاپگر معرفی نمایید و راه انجام آن به شرح زیر است.
روی نام چاپگر در قسمت بالا کلیک راست کرده و گزینه printing preferences  یا printer properties که بسته به نوع چاپگر فرق میکند را انتخاب نمایید و دنبال گزینه مربوط به تنظیم سایز لیبل یا stock بگردید. جهت تنظیم سایز با افزودن سایز جدید میباید اندازه پهنای رول لیبل و ارتفاع یکی از لیبلها را وارد نمایید. مثلا اگر رول شما شامل دو لیبل 50 در 30 میلیمتر است یعنی دو ردیفه است و پهنای رول شما 110 ملیمتر است میباید سایز انرا 110 در 30 میلیمتر تنظیم نموده و نامی برای آن مشخص نمایید و ذخیره کنید.
اگر در درایور پرینتر شما امکان افزودن سایز موجود نبود میتوانید سایز user آنرا ویرایش کرده و مانند بالا تنظیم کنید.
نکته دیگر در قسمت نوع لیبل یا stocke type یا label type باید گزینه label with gap را انتخاب نمایید و در نهایت ذخیره کنید.
حال در نرم افزار پس از دادن اندازه یک لیبل در مثال بالا 50 در 30 و طراحی ان با زدن دکمه پیش نمایش در پنجره باز شده ابتدا چاپگر را انتخاب نموده و در پایین سایزی را که در کنترل پنل تعریف نموده اید انتخاب کنید. اگر سایز تعریف شده در انجا user بود شما نیز user را انتخاب کنید و تایید کنید.
در پنجره پیش نمایش تعداد سطر را حتما یک وارد نمایید و در مثال بالا چون لیبلها دوردیفه است تعداد ستون را دو وارد میکنیم.
فاصله بین سطر را صفر و فاصله بین ستون را 3 میلیمتر وارد نمایید. حاشیه چپ و حاشیه بالا را صفر وارد نمایید. حاشیه ها را بعد از یک چاپ ازمایشی برای تنظیمات دقیق میتوانید تغییر دهید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید
تیک بدون فریم را بزنید تا رنگ و فریم حذف شود.
حال در زیر دکمه چاپ تعداد لیبل مورد نظر را وارد و چاپ نمایید. اگر لیبل شما دو ردیفه است تعداد چاپ را نصف تعداد لیبل وارد نمایید. 
این تنظیمات برای نرم افزار بارکد ساز هوشمند نسخه چهار یا پنج جهت استفاده با لیبل پرینتر میباشد.
به هر حال بسته به نوع درایور چاپگر ها تنظیمات همگی به حالت بالاست.
موفق باشید.

در صورت عدم رفع مشکل به پشتیبانی شرکتی که از ان لیبل پرینتر را خریداری نموده اید مراجعه نمایید. یا میتوانید کار را به کارشناسان مجرب ما بسپارید تا مشکل شما را حل کنند.

در صورت تمایل میتوانید کالیبره کردن لیبل پرینتر خود را به کارشناسان ما محول نمایید. کارشناسان ما از طریق ریموت تنظیمات مورد نظر شما را روی لیبل پرینتر شما انجام خواهند داد.شروع هزینه  تنظیمات فقط لیبل پرینتر از طریق ریموت از مبلغ 1500،000 ریال میباشد.  تماس : 09360955518
هزینه تنظیمات داخل نرم افزارها -طراحی داخل نرم افزار جدگانه میباشد.

جهت انجام تنظیمات توسط ما لازم است نرم افزار anydesk را روی سیستم خود نصب نموده باشید و در خصوص اندازه لیبل مورد استفاده و نوع چاپگر با ما هماهنگ نمایید.
ابتدا : دانلود نرم افزار anydesk جهت انجام کالیبره از طریق ریموت لینک دانلود
سپس : پرداخت هزینه به شماره کارت 6037991754214298    به نام اقای مهندس فردین خسروی پور *

در نهایت با تلفن 09360955518 تماس بگیرید و مدل پرینتر و سایز لیبل و ایدی anydesk خود را اعلام نموده  هماهنگی نمایید.
در صورت نصب نبودن درایور پرینتر روی سیستم شما جهت نصب درایور مناسب آن هزینه جداگانه نصب و راه اندازی دریافت میگردد.
نکته : مشکلات سخت افزاری پرینتر و تعمیرات - خرابی ویندوز سیستم  - طراحی لیبل در نرم افزارهای حسابداری مانند هلو و غیره ، و نرم افزار لیبل، هزینه جداگانه دارد.

تنظیمات و طراحی لیبل چاپ بارکد نرم افزار حسابداری هلو از طریق ریموت پذیرفته میشود.(کمتر از نصف تعرفه پشتیبانی هلو).
طراحی قالب ریپورت- فاکتور -لیبل -بارکد و قالب همه نوع نرم افزار حسابداری و یا چاپ لیبل پذیرفته میشود.
طراحی و تنظیم لیبل و پروژه(بارتندر - bartender-label artist -label joy- nice label -label cooker-smart barcode maker -supergold, ...)
تعمیرات انواع لیبل پرینتر پذیرفته میشود.
فروش لیبل پرینتر رومیزی و صنعتی برند گینشا  Gainscha بدون واسطه و با گارانتی و خدمات پس از فروش مورد تایید فاسافتکو.تماس و قیمت 09360955518 
سفارشات چاپ لیبل و بارکد محصولات و لیبل دیجی کالا به صورت رول پذیرفته میشود.

انواع نرم افزارهای فارسی جهت چاپ لیبل و بارکد و لیبل اموال با پشتیبانی و کاربردی بسیار اسان موجود است. نرم افزار چاپ بارکد و لیبل محصولات با پرینتر معمولی بدون نیاز به چاپگر مخصوص

نرم افزار بارکد فارسی فاسافت

کاملترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای شماره زن فاکتور و چاپ لیبل اموال و چاپ بارکد سریالی ، چاپ اطلاعات متغییر فارسی! دیگر نیاز به تایپ اطلاعات تکراری و تایپ دستی جهت شماره سریال یا اطلاعات متغیر ندارید.
نرم افزار شماره زن فاکتور و چاپ لیبل اموال - چاپ اطلاعات متغیر فاسافتکو



چاپ لیبل دیجی کالا چاپ بارکد و لیبل کالا لیبل نارنجی دیجی کالا  تنظیمات و کالیبره لیبل پرینتر برای چاپ لیبل سریال دیجی کالا نصب درایور انواع لیبل پرینتر و بارکد زن تعمیرات لیبل پرینترتلگرام : 09360955518

تبلیغات
چاپ لیبل دیجی کالا
نظرات کاربران:
* "سهیل نوشته : پس از یک روز کامل سر و کله زدن با لیبل پرینتر و آمدن و رفتن دو نفر از شرکت های کامپیوتری مشکل پرینتر من حل نشد ولی جناب اقای مهندس خسروی از راه دور و ریموت بلافاصله مشکل را شناسایی و بسیار سریع رفع کردند . جا داره که یک تشکر اساسی از مهندس خسروی و تیم خوبشون بکنم . ممنون"
*"محمد ساجد نوشته : من خودم تعمیر کار پرینتر هستم ولی هر کجا که در کارم به مشکل میخورم زحمتش رو به کارشناسان فاسافتکو میدم که از طریق ریموت مشکلم رو حل کنند . واقعا حرفه ای و با تجربه هستید و از اشنایی با شما بسیار خوشحالم و ازشما تشکر میکنم. //"
*"نگاه اسان نوشته ; لیبل پرینتر من درست کار نمیکرد به چند جا نشون دادم و بعد از کلی سر وکله زدن گفتند که مشکل سخت افزاری داره و باید بمونه تا تعمیر بشه و هزینش هم مشخص نیست . نا امید به محل کار برگشتم و با جستجو در اینترنت به سایت و مقاله شما برخوردم پس از تماس و ذکر مشکل پرینترم آقای خسروی ظرف یکربع ساعت از طریق ریموت مشکل را حل کرد واقعا از روز اول هم بهتر کار میکنه چون از روزی که خریده بودم همیشه مشکلاتی داشت . بی نهایت از فاسافتکو ممنونم که  اینطور سریع و صادقانه  کار منو راه انداختند .کارتون درسته .. عالی... ممنون//"

*"مدیریت فاسافتکو نوشته: بسیار خشنودیم که توانسته ایم رضایت شما دوستان خوبمان را جلب نماییم و امیدواریم که بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر در خدمت شما عزیزان باشیم . بسیاز از لطف و محبت شما دوستان عزیزمان سپاسگزاریم . //"

*مهرداد نوشته : کلی سفارش لیبل دیجی کالا داشتیم که باید چاپ میشد ولی متاسفانه پرینتر لیبل ما دستور چاپ که میگرفت بلافاصله چراغش چشمک میزد و لیبل بیرون نمیداد و چاپ نمیکرد . با توجه به عجله ای که داشتیم پرینتر رو سریع بردم شرکتی که فوری مشکلش حل بشه . بعد کلی سروکله زدن با پرینتر به ما گفتند که برد اصلی پرینتر خراب شده و باید عوض بشه . جلوی خودم پرینتر رو باز کردند و یک برد از خودشون به قیمت 750 هزار تومان جای برد اصلی پرینتر نصب کردند . دستگاه رو تست کردند همه چیز خوب کار میکرد. من هم که دیدم برد عوض شد و مشکل حل شد مطمئن شدم که بردش خراب بوده . کلی چونه زدم تا تخفیف بدن ولی تخفیفی در کار نبود . به بچه های شرکت زنگ زدم که بگم اینطور شده که همکارم گفت دستگاه رو تعمیر نشده برگردونم شرکت چون ظاهرا با مهندس خسروی صحبت کرده بود . منم گفتم برد رو باز کردند و برد خرابش رو دوباره روش نصب کردند و دستگاه رو برگردوندم شرکت. با مهندس خسروی تماس گرفتم و ایشون روی سیستم ما ریموت شدند و من ماجرای خرابی برد رو براش گفتم . ایشون خندیدند و گفتند یا شانس و یا اقبال . نمیدونم چطور با یه نرم افزار به برد پرینتر وصل شدند و دوباره اونو برنامه ریز کردند وقتی دکمه چاپ رو زدند ناگهان همه چی درست شد . راستش از روز اول هم بهتر چاپ کرد . همه بچه های شرکت اون لحظه از خوشحالی یه دفعه جیغ و هورا کشیدیم و از ایشون تشکر کردیم . این مطلب رو گفتم که از ایشون و همکارای صبورشون تشکر کنم و بگم که از اشنایی با ایشون خیلی خوشحالم . جناب مهندس خسروی خسته نباشید .خدا قوت //"

* مدیریت فاسافتکو نوشته : دوست خوبم خسته نیستم . همون خوشحالی شما هنگام درست شدن پرینتر و راه افتادن کارتون برای من کافی بود و خستگی ام در رفت . شما بسیار محبت دارید . سپاسگزارم.

*مهدی نوشته : امان از دست افراد متقلب !!! کلی لیبل دیجیکالا برای چاپ باید آماده میکردم که پرینترم خراب شد و هر کاری کردم درست چاپ نمیکرد. از اینترنت جستجو کردم و متاسفانه دقت نکردم که تو چه سایتی هستم و طرف به من گفت از طریق ریموت و هزینه گزافی درست میکنم . خلاصه پول رو از سر ناچاری واریز کردم و طرف روی سیستمم ریموت شد ولی هر کاری کرد نتونست درستش کنه . بعد نتیجه گرفت پرینتر خرابه و باید فلان قطعشو بفرستی تعویض کنیم و فلان و بهمان . من هم که به کارش شک کرده بودم گفتم باشه میفرستم . اینبار با جستجو به سایت فاسافتکو (همین سایت) برخوردم و تماس گرفتم . با چند تا سوالی که از من کردند گفتند که مشکلش حل میشه منم قبول کردم .جالبه کاری که توی مدت دوساعت ریموت حل نشده بود اقای خسروی عزیر توی کمتر از پنج دقیقه تمام مشکلات پرینتر من رو حل کردند . من که باور نمیکردم گفتم اجازه بدبد تست کنم و کلی لیبل هامو چاپ کردم درست بود . گفتم نه بزار سیستم رو خاموش و روشن کنم ایشون خندیدند و گفتند معلومه بد جوری به درست شدن دستگاهت شک داری ! خلاصه همه چی عالی بود .الان سه ماه از این موضوع گذشته خواستم از صبوری و محبت ایشان بدین طریق تشکر کنم و به سایر عزیزانی که مشکل دارند عرض کنم که کار را به کاردان بسپارید تا مثل قضیه من براتون پیش نیاد. موفق باشید //*

"خوشحال میشویم نظرات خود را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید . اگر از ما راضی نیستید با ما تماس بگیرید ما سعی میکنیم حتما رضایت خاطر شما را فراهم نماییم و اگر از ما راضی هستید باعث افتخار ماست که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم."

تنظیمات لیبل زن tsc - posteck- snbc-wicode- citizen -godex- niva -axiom- zebra انواع نرم افزار لیبل زن  و روش کار با دستگاه لیبل زن tsc - posteck- snbc-wicode- citizen -godex- niva -axiom- zebra
دانلود نرم افزار postek - بارکد ساز هوشمند - بارکد ساز حسابدار - چاپ افزار سوپر طلایی - نرم افزار شماره زن -لیبل اموال  لیبل زن postek - نحوه طراحی بارکد در نرم افزار هلو - سپیدار - طراحی بارکد حسابداری - لیبل دیجی کالا

مژده : سایت فروش ویژه انواع لیبل و رول لیبل کاغذی - لیبل پی وی سی - لیبل وید امنیتی و پلمپ - لیبل متال و لیبل شبرنگ و لیبل اموال  همین الان کلیک کنید

وبسایت اطلاعالت بارکد ایران

ماسک تنفسی قابل شستشو

ماسک تنفسی قابل شستشووبسایت اطلاعالت بارکد ایران




آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه

news مطالب و توضیحات در خصوص نرم افزارها

RSS مشاهده RSS اخبار سایت و نرم افزارها

download مرکز دانلود نرم افزارها