سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴


اطلاعیه مهم فاسافت در خصوص پشتیبانی نرم افزارها

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی فاسافتکو

سالهاست که در خدمت شما عزیزان میباشیم و در این مدت تمام تلاش خود را برای ارائه سرویس های بهتر و پشتیبانی راحت تر نموده ایم.

با توجه به تعداد بالای کاربران نرم افزارهای فاسافت وقت و هزینه و نیروی انسانی بسیاری صرف ارائه خدمات پشتیبانی میگردد لذا جهت استمرار در ارائه خدمات پشتیبانی نیاز به ساپورت شما عزیران میباشد.

لازم به ذکر است پشتیبانی نرم افزارهای فاسافتکو تا یکسال پس از خرید نرم افزار به صورت رایگان ارائه میشود و پس از ان سالانه مبلغ 200000 ریال معادل بیست هزار تومان به عنوان هزینه تمدید سالانه پشتیبانی درایفت میگردد.

قبل از هرگونه درخواست پشتیبانی لطفا مشکل خود را در بخش مرکز آموزش و مرکز پشتیبانی جستجو نمایید چون ممکن است این مشکل قبلا در این بخش ها به صورت کامل توضیح داده شده باشد . جهت مشاهده مرکز آموزش روی لینک زیر کلیک نمایید.
http://new.fardinkh.com/knowledgebase.php

لطفا قبل از درخواست پشتیبانی به این مطلب توجه نمایید و در صورت نیاز پشتیبانی خود را تمدید نمایید.
جهت تمدید پشتیبانی با ایمیل و رمز کاربری خود وارد سایت شده و در قسمت صورتحسابها  فاکتور مربوط به تمدید پشتیبانی را به صورت آنلاین و یا واریز به کارت پرداخت نمایید.

در صورتیکه هزینه تمدید برای شما فاکتور نشده بود از طریق ارسال تیکت پشتیبانی درخواست تمدید نمایید تا برای شما فاکتور شود و پس از پرداخت بتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم.

از اینکه از تولید کنندگان نرم افزارهای فارسی میهن عزیزمان پشتیبانی مینمایید بی نهایت سپاسگزارم.

با احترام.
مدیدریت گروه نرم افزاری فاسافتکو

سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

Tuesday, January 12, 2016

« برگشت

news مطالب و توضیحات در خصوص نرم افزارها

RSS مشاهده RSS اخبار سایت و نرم افزارها

download مرکز دانلود نرم افزارها